Alla inlägg under september 2012

Av victoria - 2 september 2012 16:41

Förlåt jag har inte bloggat på jätte länge men jag har vat med mina komisar just det jag är nu i spanien hemma igen jag har varit med mina kompisar lola victoria aitana blanca susana..........och mer kompisar jag har haft det kul i spanien och i sverige saknar min bff ebba och mina kompisar mathilda hoppas vi åker till liseberg igen nästa år jag va med mathilda i liseberg det va jätte kul min bästa dag och sen på bio med tilde och mathilda sen med min bff och sen hennes kalas eller jag vet inte hur man skriver och också med miranda thea mina kusiner sakna er älskar er son familj och nu är jag på min mammas jobb älskar cameron <3 love you cutie svara på komentarer lola jag har en web show i spanien SuperChicGirl.blogspot.com och sen har jan en webshow eller en program med victoria och susana ni behöver inte lyssna men ni får titta på den för att ni kommer att se en magisk sak pleaseee titta på alla och lemna komentarer specielt men den är så magisk victoria har magiska krafter jätte kul!!hoppas ni gör det skriv komentarer här nere och sej om ni ska eller inte pleasee måste gå jag bloggar lite till imon eller idag senare jag är i hennes job tills 1 eller 12 på natten<3 VECKANS SÖTIS ÄR MINA KOMPISAR MIN FAMILJ OCH MINA KOMPISAR FRÅN SPANIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3 

Presentation


jag är en flicka son älskar dansa och spela teater.....men det som jag mest tycker om är min bff Bebba

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards