Alla inlägg under juli 2012

Av victoria - 30 juli 2012 15:56

förgår åkte jag och såg min bff ebbas gympa och den där dagen sovde jag över hos henne det va jättekul.

igår va jag på ett museum efter det åkte jag hem och jag va vid datorn!!!och nu är bebba hos mig love you!!<3

Av victoria - 27 juli 2012 15:43

hej nu är jag hoss mirre vi ska åka till vita sand :)!!!!!!!!hoppas ni hade kul den här veckan <3 måste gå hej då!!<3:) ni hittar hennes blogg här!:)

veckans sötis ärrrr.............................................
..................................................
.........

   

           mirre!!!!!!!!!!<3

grattis




Av victoria - 25 juli 2012 12:02

förre igår sovde jag över hos mathilda och igår sovde hon över hos mig vi gick själva på stan och sen hon hade inga pengar y hennes movil då kunde inte någon hämta oss vi fick fråga br om dem kunde låna os en movil!!!!!!! idag ska vi ringa tette och fråga om vi kan va !!!<3

Av victoria - 23 juli 2012 16:19

jag är hemma nu igår va jag på liseberg jätte kul och förre igår va jag på ett ö som heter hyppen!!nu är jag hemma <3 idag ska jag gå på bio med dem två bästa mathilda och tilde det kommer att va jätte kul älskar er jätte mycket jag har saknat er jätte mycket nästa fredag kommer jag inte tt skriva vem är veckans sötis då sejer jag det nu det är två Mathilda och Tilde!!<3 grattis älskar er och älskar ebba också men veckans sötis är mathilda och tilde tack för att ni bjöd mig!!!<3 på BIO

hej

Av victoria - 20 juli 2012 12:27

Hej jag är ii göteborg idag mina kusiner och jag sk åka till universeum!!veckans sötis är bebba och mirre!!grattis igen bebba love you!!

Av victoria - 13 juli 2012 20:16

Hej sorry jag har inte bloggat på några dagar men jag har varit på öland vi såg diggiloo det var jätte kul vi bodde i ett av ekerums finaste lägenheter det var en svit.

på diggiloo var min favorit stjärna jessica andersson och charlotte perrelli :)

veckans sötis är carl och daniel :) älskar dig ebba 

carl daniel grattis!!!!

Av victoria - 10 juli 2012 22:15

Hej idag har jag vat med den bästa mire jag älskar dig mirre du är bäst den här dagen va otrolig rolig hahah vi va hos henne och sen åkte hon och jag till mina kusiner vi köpte godis chips och glass det var rolig ingen visste det men mina kusiner viste det sen när vi cycklade stannade vi och tittade på hästarna och sn fick råkade jag röra en electistaket något sånt ahhhh det gjorde jätte ont jag har nu ont i handen hej dp moste gå och sova love you mirre!!<3

Av victoria - 8 juli 2012 21:47

Hej igår va jag hoss en kompis med mina kusiner vi hade jätte kul men på natten va vi rädda vi gick in på en sak och det kom en flicka flickan på spanska heter la niña del exorcista!!!!men det va kul jag hoppas ni ha också har haft det trevligt sorry moste gå ses!!!!<3:)

Presentation


jag är en flicka son älskar dansa och spela teater.....men det som jag mest tycker om är min bff Bebba

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards