Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

hej jätte kul

Av victoria - 23 juli 2012 16:19

jag är hemma nu igår va jag på liseberg jätte kul och förre igår va jag på ett ö som heter hyppen!!nu är jag hemma <3 idag ska jag gå på bio med dem två bästa mathilda och tilde det kommer att va jätte kul älskar er jätte mycket jag har saknat er jätte mycket nästa fredag kommer jag inte tt skriva vem är veckans sötis då sejer jag det nu det är två Mathilda och Tilde!!<3 grattis älskar er och älskar ebba också men veckans sötis är mathilda och tilde tack för att ni bjöd mig!!!<3 på BIO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

HEY

Av victoria - 7 februari 2013 19:38

Hej jag har inte svenska alfabeted det ár svart och skriva jag pratar med ebba love ya! ...

Av victoria - 2 september 2012 16:41

Förlåt jag har inte bloggat på jätte länge men jag har vat med mina komisar just det jag är nu i spanien hemma igen jag har varit med mina kompisar lola victoria aitana blanca susana..........och mer kompisar jag har haft det kul i spanien och i sver...

Av victoria - 12 augusti 2012 13:01

På onsdag på morgonen hemtade mathildas mamma mig för att vi skulle åka till liseberg det va jätte rolig och om ni åker dit åk upp sjutet Kanonen balder spinrock jag älskar de vi skulle åka atmosfere vi skulle setta oss men mathilda började gråta och...

bio

Av victoria - 3 augusti 2012 14:36

idag kanske ska jag till bio!!<3 med min bff ebba venckans sötis är............ ebbbaaaa grattis ...

Av victoria - 30 juli 2012 15:56

förgår åkte jag och såg min bff ebbas gympa och den där dagen sovde jag över hos henne det va jättekul. igår va jag på ett museum efter det åkte jag hem och jag va vid datorn!!!och nu är bebba hos mig love you!!<3 ...

Presentation


jag är en flicka son älskar dansa och spela teater.....men det som jag mest tycker om är min bff Bebba

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards