Alla inlägg under augusti 2012

Av victoria - 12 augusti 2012 13:01

På onsdag på morgonen hemtade mathildas mamma mig för att vi skulle åka till liseberg det va jätte rolig och om ni åker dit åk upp sjutet Kanonen balder spinrock jag älskar de vi skulle åka atmosfere vi skulle setta oss men mathilda började gråta och sen sa jag då gå vi och hon sa nej vi stanar du vill åka och jag sa inte om du gråter jag vill att vi ska ha det kul och då gick vi men vi hade jätte kul kanske nästa gång kan vi åka!!!z<3 min brorsa har kommit från london nu!!han komm igår för att han hade ledig men han åker idag för att han villde seja hej och sen måste han jobba!!nu vet inte jag om vi ska åka till stan eller va vi ska göra men vi är i göteborg!!<3 just det när vi va i liseberg åt vi middag klockan 12 på natten haha vi åt för lunch burger king och för middag macdonalds1!!och sen åkte vi buss och stanade i ett vandrahem vi hade ett eget rum mathilda och jag men för att det fans en badrum som skildes rummerna men det va ok nu måste jag gå just det veckans sötis är bebba och mathilda coh veckans ställe är liseberg!!<3nu kommer jag också seja veckans ställe!!!!!!!:);)

bio

Av victoria - 3 augusti 2012 14:36

idag kanske ska jag till bio!!<3 med min bff ebba venckans sötis är............

ebbbaaaa grattis

Presentation


jag är en flicka son älskar dansa och spela teater.....men det som jag mest tycker om är min bff Bebba

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards